JoJosStuff

Fransk bulldog

Kategori: Hundarna

Som dom flesta vet så tycker ja väldigt mycke om hundar. Stora som små. Mor och far har ju ganska nyligen skaffat sig en fransk bulldog Harry som ni har set här i bloggen innan. Har är toksöt och jättesnäll. Men jag har skitsvårt att läsa av honom om han vill kela, va ifred, pussas, gå ut eller vad han vill. Och jag trodde att det bara var Harry som var lite lurig men idag träffa jag en annan fransk bulldog (samma ras som Harry) och den va lika lurig! Inte otrevlig eller otäck på nåt sätt bara lurig att veta var man hade den. Så nu funderar jag på om det kanske kan va för att dom inte har någon svans eller kanske för att fransk bulldog bara är lite lurigare att läsa av än många andra hundar eller om jag kanske helt enkelt bara är värdelös på att läsa av andra hundar. Jaja! Toksöta är dom iallafall dom där små franska bulldogarna och så låter dom som små grisar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: